TAPE STREET ART.

StreetArt_Højer_Phuc3.jpg
StreetArt_Højer_Phuc2.jpg
StreetArt_Højer_Phuc8.jpg

Vi glæder os til at præsentere temaet "Flora & Fauna" fra den 15. til den 29. maj, med fokus på tape street art og paste up.

I løbet af de sidste tre år har Phuc Van Dang udforsket temaet "Flora & Fauna" for at undersøge menneskets natur og vores adskillelse fra den. Hans arbejde er inspireret af en række mytiske skabninger, der vokser, vandrer, indtager og genindtager deres plads i beskuerens bevidsthed.

Han vil nu afholde en street art-workshop på HDE. Workshoppen/processen inkluderer:

• En introduktion til, hvad street art er, med eksempler på forskellige street art-værker fra forskellige kunstnere og de budskaber, street art kan indeholde.

• At fortælle en historie gennem kunst og skabe deres egen fortælling. Eleverne vil arbejde med deres ideer og udvikle dem til skitser.

• Feedback på deres skitser og ideer for at forberede dem til at starte deres værker. Gennem udførelsen af værkerne vil de løbende få værktøjer og input til teknikker.

• At præsentere deres værker og forklare tankerne bag samt hvordan de nåede frem til det færdige resultat. Værkerne kan udstilles på skolen.

Vi ser frem til at byde Phuc velkommen på HDE!

Hvis du vil læse mere om, hvad tape street art og paste up street art er, kan du finde mere information her.