Billede af Elena Kloppenburg

FIT FOR LIFE - PIGER
August 2023

AEnB2Uq9Z4Yz0tb7BipE4qkXwJyUgZHflYPml7yK8Eje4Me0RSvGGXp8NaldAsjL1yQ6FX6mbUr03fO2liavcTXbH9
fitness udstyr
IMG_1665.JPG

Er du vild med at bevæge din krop, udfordre dig selv og arbejde med din fysiske form? Har du lyst til at sætte dig et nyt fysiske mål og lærer mere om din sundhed? Så er Fit for Life på Højer Designefterskole noget for dig i vores nye fitnesscenter 2023!

På linjen Fit for Life har vi en varieret tilgang til kroppen og dens muligheder. I undervisningen fokuserer vi på sundhed, styrke, bevægelse og på at opnå et nyt mål for dig. Du vil som elev har du mulighed for at fokusere på din fysiske træning, din udholdenhed og din sundhed samtidig med at du opbygger og udvikler en sund krop i et sundt legeme.

​

Fitnesslinjen vil indeholde teori om ernæring, sundhed og det hele menneske, men de fleste af timerne vil blive brugt på forskellige former for fysisk træning. Du vil lærer grundteknikker i hvordan du får det optimale ud af din træning med individuelle planer og målsætninger.

​

Du får rig mulighed for at arbejde med din sundhed gennem fitness og i fritiden står fitnesslokalet naturligvis også til rådighed, så du og vennerne kan dyrke både motion og fælleskabet sammen!

Du vil som elev på fitnesslinjen være med til at sætte dit præg på din individuelle udvikling!