IMG_3526.heic

UNDERVISNING

IMG_3846.heic

Vores elever bliver undervist i alle obligatoriske boglige fag, som afsluttes med Folkeskolens afgangsprøve (FP9) eller Folkeskolens 10.-klasse-prøve (FP10). Der vil i perioder være fællesuger, hvor undervisningen vil være koncentreret om temaer, projekter og studieture.

Undervisningen på frie skoler (herunder efterskoler) er ofte anderledes end i folkeskolen, da frie skoler i høj grad selv kan bestemme hvilke fag, man vil undervise i, og hvordan man vil undervise.

Vi tilbyder brobygning på:

• VIA i Herning

• Campus Djurs i Grenå

• HF E-sport Odense

• Campus Vejle E-sportslinje

Brug af IT er integreret i alle fag.

Vores linjer undervises i én hel dag samt et par timer en eftermiddag om ugen. I 10. E-sport og 10. innovation undervises der én hele dag i henholdsvis E-sport og Innovation, udover linjen. I 10. design & innovation har eleverne ikke boglige timer.