MØD FORSTANDER
KIRSTEN B.HANSEN

Kirsten Boyschau Hansen.png
mode_vaerksted2.jpg

Mød Forstander Kirsten B. Hansen. Grundlægger og stifter af Højer Design Efterskole.
På Højer Design Efterskole er der plads til alle i det kreative fællesskab.

Her er højt til himlen med plads til store armbevægelser. Nysgerrighed, mod og lysten til at eksperimentere med nye tanker og ideer er udgangspunkt for at skabe noget sammen.

På linjerne og i skolen møder du professionelle undervisere og i fritiden møder du det forpligtende fællesskab, hvor alle har en stor betydning.

På HDE bliver du klogere på dig selv og det forpligtigende fællesskab. Du møder muligheden for at prøve kræfter med dig selv og andre for at udvikle dine sociale og kommunikative kompetencer i trygge omgivelser.

Kirsten B. Hansen grundlagde

Højer Design Efterskole i 2007 i den gamle skolebygning fra 1905. I 2014 blev Bonevoksfabrikken købt og renoveret.

I 2019  blev Højer Tæppefabrik købt og renoveret. Mød den innovative Forstander, ildsjæl, iværksætter, projektmager Kirsten B Hansen i den flotte udsendelse Q ikk´ la´ vær´, hvor TVSyd har sat fokus på kvinder der gør en forskel for deres egn.

Se filmen her og læs artiklen her

801A1507.jpg