At lave en vase

HDE Keramik 2023-09 L1000667.jpeg
HDE Keramik 2023-09 L1000762.jpeg
HDE Keramik 2023-09 L1000770.jpeg

Elsker du at være kreativ? Så er linjen Kunst, Keramik & Form på Højer Design Efterskole måske noget for dig! Du får 11 lektioner om ugen, hvor du får lov til at slippe kreativiteten løs og udvikle din kunstneriske sans – og, selvfølgelig, hygge dig med dine bedste venner imens!

På linjefaget Kunst, Keramik & Form får du håndværksmæssige færdigheder, som gør dig i stand til at udvikle ideer i arbejdet med materialet. Linjen er for alle, nybegyndere og øvede, som har lyst til at arbejde undersøgende og eksperimenterende med teknik, materialer, maleri, design og formudvikling. Med god indsigt i den kunstneriske og den keramiske proces samt materialer får du kundskaber, som gør dig i stand til at udvikle dit personlige udtryk og omsætte din ide til form eller lærred.

Du tilbydes kurser i iværksætteri og digital markedsføring med mulighed for at oprette egen webshop til salg af egne produktioner. Du kan forvente at udstille dine produktioner i forbindelse med arrangementer på skolen.

Kunst, Keramik & Form åbner i august 2023.  Glæd dig til en verden af kunst, maleri, skulptur og keramisk formgivning, der i løbet af året kombineres med andre materialer som glas, glaspusteri, træ og gibs.

Du kommer til at arbejde innovativt med designprocessen, så din forståelse af faget, materialet, form og rum samt æstetik sans udvikles og styrkes.

Mangler du hjælp? Kontakt os her.