5F0DED17-E6B6-49EE-9C34-FF83BBF5F292.jpeg

Bygning af en robot
Billede af Jason Leung
Billede af Jelleke Vanooteghem

Nu har du muligheden for at tilmelde dig til Robot og Teknologi Camp24 på Højer Design Efterskole. En spændende sommerlejr designet til unge piger og drenge mellem 12 og 16 år, der brænder for teknologi og innovation.

Campen, der finder sted i uge 27 i skolernes sommerferie, og er et unikt tilbud, der kombinerer sjov og leg med lærerig teknologiundervisning.

Du bliver introduceret til forskellige områder inden for elektronik, teknologi og design. Sammen med andre unge vil du få mulighed for at bygge din egen robot fra bunden og programmere den til at udføre forskellige opgaver, såsom tegning, lysning, kørsel efter en streg eller løft af et produkt. Du får et teknologisæt med hjem fra campen, som du kan lege og lære videre med sammen med familie og venner.

Du bor på efterskolen og bliver indkvarteret på 4 mandsværelser med bad og toilet.

Du kommer til at opleve hvad det vil sige at bo på en efterskole, hvor dagen er fuld af spændende projekter og aktiviteter. Morgenmad, frokost og aftensmad, vand og mellemmåltider er en del af prisen. Underviserne er lærerstuderende og ingeniører, der allesammen er vilde med teknologi.

Tilmelding her

Lyst til at læs mere? Klik her.

SPONSORER:

Har I lyst til at være med til at støtte og inspirere unge talenter inden for teknologi og innovation? Vi inviterer jer til at sponsorere Robot- og Teknologicampen på Højer Design Efterskole, hvor unge fra hele landet får muligheden for at udforske og eksperimentere med avanceret teknologi i deres sommerferie. Robot og TeknologiCamp24 afvikles i uge 27 på Højer Design Efterskole.

Klik her for mere information.

Vores Sponsor:

Untitled-1.png